Pudra

Tellimistingimused

1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS

1) Veebipoe www.Pudra.ee isikuandmete vastutav töötleja on Pudra OÜ (registrikood 16125643) asukohaga Kangelaste prospekt 14-29 Narva Ida-Virumaa 20607, tel. +372 5670 3025     ja e-kiri info@pudra.ee ;
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Pudra.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ning teised õigusaktid.
3) Veebipood Pudra.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel Pudra.ee.

2. HINNATEAVE

1) Pudra OÜ on maksja käibemaksuta kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.
2) Ostuhinnale listatakse kohaletoimetamishind Tarbija valitud kohaletoimetamise viisi kohaselt.

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

Pudra OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Teie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja EveryPay AS-ile.
 
Makseid vahendab EveryPay AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel EveryPay AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
 
3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Pudra.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
5) Veebipood Pudra.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel Pudra.ee

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

1) Valige sobivat toodet.

2) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
3) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.
4) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Teillidaˮ. Tellimuise kinnitusel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Sampo, Nordea vm) või panga ülekandega. Andmed ülekande sooritamiseks leiate ekraanile kuvatud arvelt. Sisseriikliku panga ülekande sooritamisel tuleb kindlasti makse seletuse lahtris märkida tellimuse numbrit. Samuti saadame arve Teie elektroonilise posti aadressile juhul, kui soovite tasuda tellimuse eest hiljem.
5) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
6) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 8.00−17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. See tingimus kehtib ka „Tulen toote järele ise“ toimetamise viisi valimise juhul. Enne toote järele tulekut palume kindlast helistada tel. +372 5670 3025

4. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood Pudra.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood Pudra.ee poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija aga kohustub veebipood Pudra.ee-le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

5. KOHALETOIMETAMINE

1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood Pudra.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele. Kaup toimetatakse tavaliselt kohale 1-7 tööpäeva jooksul.
2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
4) Veebipood Pudra.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituse eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viivitus on tingitud asjaoludest, mida veebipood Pudra.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
5) Juhul kui tellitud kaupa polnud võimalik toimetada kohale seoses selle kauba varude lõppemisega, teatab Pudra.ee Teile sellest ning tagastab viivitamata makstud raha (s.h. ka kohaletoimetamiskulud) hiljemalt 14 päeva jooksul teate saatmise hetkest.
6) Kohaletoimetamine: Pakiautomaat ItellaSmart Post, Pakiautomaat Omniva, Eesti post: Euroopa Liidu riigid – Läti, Leedu, Soome, Kauba kättesaamine Narvas

6. TAGASTAMISÕIGUS

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus ning saata see aadressile info@pudra.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale..

5) Veebipood Pudra.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

6) Tagastamisega seotud kulud (näiteks postikulud) maksab kinni Tarbija.

7. VÄÄRAMATU JÕUD

1) Veebipood Pudra.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viivituse eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viivitamine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Pudra.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

8. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

2) Veebipoel Pudra.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.

3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

4) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel Pudra.ee. (link otsepostituse mooduli juurde)

5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

Palun kirjuta sõna, mida soovite otsida, ja vajutage sisestusklahvi (enter).